Commemoració del centenari del naixement de John Cage

A l’exposició Imatges del silenci, la qual us vam ressenyar en aquest blog, l’han seguit el ple d’activitats dedicades a l’obra de John Cage, de les quals en volem fer ressò aprofitant que un dels alumnes del nostre Grau d’Humanitats dedicarà part del seu treball de recerca a aquesta figura.

La setmana del 8 al 11 d’octubre s’ha inundat de concerts, conferències i lectures organitzats per l’Arts Santa Mònica, la Fundació Antoni Tàpies i l’Institut d’Estudis Nord-Americans, amb la col·laboració de la Universitat de Barcelona i l’Orquestra del Caos, de la qual en fou membre fundador Xavier Maristany, que signa aquesta crònica, i sota la coordinació de Lluís Nacenta i Carmen Pardo. Us en fem cinc cèntims de dos dels actes programats.

Continua llegint