Activitats Ciències Socials

Visita al TERMCAT (29 de novembre)

El proper dijous 29 de novembre, a les 16 h, tindrà lloc una visita al TERMCAT (c/ Mallorca 272, 1a planta, Barcelona) adreçada especialment als estudiants de Filologia Catalana i de Llengua i Literatura Catalanes, però oberta també a qualsevol estudiant o persona interessada en les Arts i les Humanitats. L’objectiu de la visita és conèixer el TERMCAT, centre de referència en terminologia creat l’any 1985 per un acord entre la Generalitat de Catalunya i l’Institut d’Estudis Catalans. El centre té la finalitat de promoure, coordinar i desenvolupar les activitats terminològiques en llengua catalana.

La sessió té una durada prevista d’una hora i és totalment gratuïta, però cal fer una inscripció prèvia per mitjà d’aquest enllaç. A més, cal tenir present que el nombre de places és limitat.

1. Commonly I would not examine submit for sites, however wish to say that this kind of write-up very pressured my family to take a peek with in addition to take action! Your publishing style have been pleasantly surprised my family. Thank you, really fantastic write-up.. aplikasi android prediksi saham terbaru

2. There are some interesting points in time in this article however I don’t know if I see all of them heart to heart. There’s some validity but I will take maintain opinion till I look into it further. Good article , thanks and we would like more! Added to FeedBurner as nicely

Comments are closed.