Acte presentació Treballs Finals

ideaCom cada semestre, el Programa d’Humanitats dels Estudis d’Arts i Humanitats de la UOC organitza un acte públic presencial per a tots els estudiants matriculats de les assignatures “La recerca en les humanitats” i el “Treball final de carrera” de la Llicenciatura d’Humanitats i del “Treball final de Grau” del Grau d’Humanitats, així com pels avaluadors, directors i docents col·laboradors. També hi estan convidats els familiars i amics hi que vulguin assistir.

Aquest acte, que es fa un cop finalitzat el semestre, consistirà en:

• Presentació a càrrec del Director del Programa d’Humanitats, Francesc Núñez.
  • Presentació pública de dos TFC i un TFG a càrrec dels seus autors (la selecció d’aquests treballs es fa en funció de les qualificacions i tractant d’oferir una mostra representativa de tots els àmbits de coneixement dels Estudis).
  • La generació dels Humanistes de febrer 2013. Amb aquesta presentació, el professorat d’Humanitats vol fer arribar, amb la simpatia i admiració que es mereix, el seu reconeixement a l’esforç realitzat pels estudiants al llarg d’aquests semestres.

L’acte es farà el dia 15 de febrer a les 17.00 h a la Sala d’actes de la seu central de la UOC (Av. Tibidabo, 39-43 de Barcelona). Cal confirmar l’assistència –indicant el número de persones– abans del dia 10 de febrer, enviant un missatge a Pilar Miquela (pmiquela@uoc.edu). Les places són limitades.