Nou Màster Universitari en Estudis de la Xina i el Japó

10 juny, 2013

asiaEls Estudis d’Arts i Humanitats de la UOC ofereixen al nou Màster Universitari en Estudis de la Xina i el Japó: món contemporani que s’iniciarà el proper mes de setembre. L’accés ja està obert.

El coneixement sobre les realitats històriques, socials i culturals de la Xina i el Japó s’ha convertit en una necessitat emergent en el marc de la nostra societat actual. Un dels principals reptes en el món contemporani és la comprensió crítica de la diferència en les seves múltiples manifestacions i l’estudi de les noves realitats socioculturals generades pels processos de globalització. Aquest màster té el ferm propòsit d’avançar en aquesta direcció i contribuir, des de la seva especificitat, a la consecució d’aquest desafiament col·lectiu de la nostra societat.

Si vols més informació sobre el conjunt de titulacions que s’ofereixen des del Programa d’Estudis de l’Àsia Oriental de la UOC clica aquí.