Docència

Nou Màster Universitari en Estudis de la Xina i el Japó

asiaEls Estudis d’Arts i Humanitats de la UOC ofereixen al nou Màster Universitari en Estudis de la Xina i el Japó: món contemporani que s’iniciarà el proper mes de setembre. L’accés ja està obert.

El coneixement sobre les realitats històriques, socials i culturals de la Xina i el Japó s’ha convertit en una necessitat emergent en el marc de la nostra societat actual. Un dels principals reptes en el món contemporani és la comprensió crítica de la diferència en les seves múltiples manifestacions i l’estudi de les noves realitats socioculturals generades pels processos de globalització. Aquest màster té el ferm propòsit d’avançar en aquesta direcció i contribuir, des de la seva especificitat, a la consecució d’aquest desafiament col·lectiu de la nostra societat.

Si vols més informació sobre el conjunt de titulacions que s’ofereixen des del Programa d’Estudis de l’Àsia Oriental de la UOC clica aquí.

1. What i don’t realize is actually how you are no longer actually a lot more neatly-preferred than you may be right now. You’re very intelligent. You realize therefore significantly on the subject of this topic, made me individually consider it from numerous various angles. Its like men and women aren’t fascinated unless it’s something to do with Woman gaga! Your personal stuffs great. At all times take care of it up!

2. I simply want to mention I’m all new to blogs and honestly loved you’re page. Almost certainly I’m going to bookmark your blog . You definitely have perfect well written articles. Thanks for sharing your website.

3. I’m impressed, I must say. Actually rarely should i encounter a weblog that’s both educative and entertaining, and without a doubt, you may have hit the nail to the head. Your concept is outstanding; the catch is something that not enough people are speaking intelligently about. I am happy i always came across this around my seek out something relating to this.