Grau en Antropologia i Evolució Humana – nova inscripció al setembre!

El termini per la cimatgeonvocatòria de setembre al nou Grau en Antropologia i Evolució Humana que ofereixen conjuntament els Estudis d’Arts i Humanitats de la Universitat Oberta de Catalunya i la Facultat de Lletres de la Universitat Rovira i Virgili és els dies 18 i 19 de setembre.

Es tracta d’una formació pionera en aquest àmbit atès que tracta de l’antropologia des de la perspectiva cultural, social i evolutiva. Fins ara l’antropologia social i cultural i l’evolució humana s’han tractat per separat i aquest programa formatiu és el primer que permet als estudiants adquirir coneixements amplis des de totes les dimensions de l’ésser humà.

1. I simply want to tell you that I am new to weblog and truly liked your page. Probably I’m going to bookmark your site . You definitely come with really good article content. Thanks for sharing with us your blog site.

2. What i don’t understood is in reality how you’re no longer really a lot more well-appreciated than you may be right now. You are so intelligent. You already know thus significantly on the subject of this subject, produced me in my view consider it from a lot of various angles. Its like men and women are not interested until it is something to do with Woman gaga! Your individual stuffs nice. At all times handle it up!