Antropologia i Evolució Humana

Us presentem el vídeo que hem preparat pel nou Grau d’Antropologia i Evolució Humana que impartim juntament els Estudis d’Arts i Humanitats de la Universitat Oberta de Catalunya i la Facultat de Lletres de la Universitat Rovira i Virgili.

Aprofitem per recordar-vos que el termini d’inscripció per la convocatòria de setembre és els dies 18 i 19 de setembre.

El nou Grau d’Antropologia i Evolució Humana és un programa pioner en aquest àmbit atès que tracta de l’antropologia des de la perspectiva cultural, social i evolutiva. Fins ara l’antropologia social i cultural i l’evolució humana s’han tractat per separat i aquest programa formatiu és el primer que permet als estudiants adquirir coneixements amplis des de totes les dimensions de l’ésser humà.

Un comentari a “Antropologia i Evolució Humana

1. Felicito a la URV i a la UOC per la impartició del nou Grau d’Antropologia i Evolució Humana, perquè realment crec que mancava aquesta àrea de coneixement en aquests estudis. Trobo encertada aquesta ampliació, com passa en d’altres països com els anglosaxons i a Llatinoamerica, que els estudis d’Antropologia s’estudiin també amb la vessant biològica i d’evolució humana, obtenint així una concepció més àmplia de l’antropologia i en definitiva de l’ésser humà.
    Aquests són els estudis que justament buscava la meva filla des de fa molt temps, ara fa 1r batxiller, però trobo que fer-la a distància, tot i ser un ensenyament de gran qualitat i oberts al món, no acompleix les espectatives d’un estudiant de 18 anys, que espera desenvolupar els seus estudis en una universitat, trepitjant les aules i compartint amb altres estudiants els coneixements i el creixement com a persona.
    Està previst en breu impartir aquests estudis presencialment?
    Anna