Intercanvis filosòfics entre el Japó i Europa

Shisei

Conversa. Dijous 12 de setembre de 2013, a les 18.30h. Seu del Col·legi Oficial de Doctors i Llicenciats en Filosofia i Lletres i en Ciències de Catalunya (Rambla de Catalunya 8, Barcelona).

Activitat organitzada conjuntament per les següents titulacions dels Estudis d’Arts i Humanitats de la Universitat Oberta de Catalunya: Grau d’Humanitats, Màster Universitari en Humanitats: art, literatura i cultura contemporànies i el nou Màster Universitari en Estudis de la Xina i el Japó: món contemporani i la participació del Col·legi Oficial de Doctors i Llicenciats en Filosofia i Lletres i en Ciències de Catalunya.

Montserrat Crespín, doctora en Filosofia i col·laboradora docent de la UOC, conversarà sobre Qüestions al voltant dels intercanvis filosòfics entre el Japó i Europa amb Francesc Núñez i David Martínez, professors dels Estudis d’Arts i Humanitats de la UOC. Continua llegint

El Màster de la Mediterrània Antiga a la trobada Paideia

paideia2a

Els dies 6 i 7 de setembre, els directors del Màster Universitari de la Mediterrània antiga (UOC-UAB), participen al congrés Paideia II: 2ª trobada de didàctica dels Estudis Clàssics. La ponència de Glòria Munilla i Borja Antela-Bernárdez, amb el títol “e-Humanitats i el món clàssic: e-learning i la docència de màster online” tindrà lloc en la Facultat de Filosofia i Lletres (UAB), a les 17.30h.

Aquesta activitat, organitzada pel Departament de Ciències de l’Antiguitat i de l’Edat Mitjana i l’Equip de Formació i Innovació de Llengües i Cultura Clàssiques de l’ICE de la Universitat Autònoma de Barcelona pretén incidir en els mecanismes de docència possibles en l’àmbit de la filologia clàssica, i per tant, és d’interès per tothom que es vulgui apropar a la Mediterrània antiga.