Festivals al sol

Per Alba Colombo
Professora dels Estudis d’Arts i Humanitats de la UOC

acolomboL’olor de cremes, sorra i sal és un còctel de sensacions que ens acompanya durant aquests mesos d’estiu, en el qual els turistes, atrets per les nostres tradicions, la nostra manera de viure i el nostre patrimoni, aterren a la recerca de diversió, platja, cultura i últimament també a la recerca de creativitat.

Durant aquests mesos de calor alguns municipis de Catalunya utilitzen la cultura com a element vertebrador del que vol ser un estiu diferent i proposen festivals que amenitzen els capvespres. Però passada la tempesta, què ens queda de la festivalització que envaeix les costes catalanes durant l’estiu? Continua llegint

Presentació nou màster de la Mediterrània antiga

Mediterrania antigaEl proper dijous 19 de setembre a les 11:30h. tindrà lloc la presentació del nou Màster Universitari de la Mediterrània antiga UOC-UAB.

L’acte tindrà lloc a la Sala de Graus de la Facultat de Lletres de la Universitat Autònoma de Barcelona. La presentació anirà a càrrec dels directors del Màster, la Dra. Glòria Munilla (UOC) i el Dr. Borja Antela (UAB).

Aquest acte serà obert a tothom que estigui interessat en conèixer el màster i el seu funcionament, així com les vies d’accés, els itineraris, les especialitats, el pla docent i les sortides professionals.