IV Jornades de la Guerra a l’Antiguitat

Nueva imagenEl proper divendres dia 22 de novembre es celebren les IV Jornades de la Guerra a l’Antiguitat, organitzades anualment pels Drs. Jordi Vidal i Borja Antela-Fernárdez (membres del cos docent del Màster Universitari de la Mediterrània antiga UOC-UAB).

En la present edició, les jornades estan dedicades temàticament a la qüestió dels “Animals i la Guerra”. Les conferències inclouen a ponents com ara el Dr. Jaume Pòrtulas, Oriol Olesti (docent del Màster Universitari de la Mediterrània Antiga UOC-UAB), Ignaci Garcés (UB) i Alberto Pèrez Rúbio, entre d’altres. Aquesta activitat, que tindrà lloc des de les 9.15 a l’Auditori de la Facultat de Lletres de la UAB, és d’entrada lliure, i oberta a tothom que estigui interessat en la història de la guerra en el món antic.

Programa.