Contactes culturals a la Mediterrània proximo‐oriental

Una altra de les assignatures del Màster Universitari de la Mediterrània antiga (UOC-UAB) és “Contactes culturals a la Mediterrània proximo‐oriental”, impartida pel professor Agustí Alemany (UAB), dedicada a contextualitzar i analitzar una sèrie de casos concrets de relacions i interacció mútua entre el Pròxim Orient i les regions veïnes a partir de perspectives diverses (històrico‐arqueològica, literària, míticoreligiosa, etc).

Relleu de la inscripció de Darius el Gran a Bīsotūn, commemorant laseva victòria sobre deu enemics de procedència diversa, amb el "frawahr", un ésser sobrenatural d’origen mixte, presidint l’escena.

Relleu de la inscripció de Darius el Gran a Bīsotūn, commemorant la
seva victòria sobre deu enemics de procedència diversa, amb el “frawahr”, un ésser sobrenatural d’origen mixte, presidint l’escena.

Continua llegint

“De què parlem quan parlem d’Antropologia?”

Presentació oficial del Grau d’ Antropologia i Evolució Humana URV-UOC

Dia i hora: dimarts 25 de febrer a les 17h.
Lloc: Sala de Graus del Campus Catalunya de la Universitat Rovira i Virgili (Av. Catalunya 35, Tarragona)

Nueva imagen

El passat setembre va començar el nou Grau d’ Antropologia i Evolució Humana, elaborat conjuntament entre la Universitat Rovira i Virgili (URV) i la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), orientat a formar estudiants en el camp de l’Antropologia en els seus dos vessants principals: social i cultural, i evolució humana. Continua llegint