“De què parlem quan parlem d’Antropologia?”

Presentació oficial del Grau d’ Antropologia i Evolució Humana URV-UOC

Dia i hora: dimarts 25 de febrer a les 17h.
Lloc: Sala de Graus del Campus Catalunya de la Universitat Rovira i Virgili (Av. Catalunya 35, Tarragona)

Nueva imagen

El passat setembre va començar el nou Grau d’ Antropologia i Evolució Humana, elaborat conjuntament entre la Universitat Rovira i Virgili (URV) i la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), orientat a formar estudiants en el camp de l’Antropologia en els seus dos vessants principals: social i cultural, i evolució humana.

Amb motiu de la presentació oficial d’aquest nou Grau, iniciem un cicle de conferències-debat de la mà de dos dels màxims representants de l’Antropologia del nostre país: Eudald Carbonell i Joan Prat, que debatran en la matèria sota el títol: “De què parlem quan parlem d’Antropologia?”

Sobre els ponents

Nueva imagenEudald Carbonell i Roura
Arqueòleg, antropòleg i paleontòleg. Doctor en Geologia del Quaternari per la Université Pierre et Marie Curie, Paris VI i Doctor en Geografia i Història per la Universitat de Barcelona. Des de l’any 1999, ocupa la Càtedra de Pre-història de la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona. És investigador principal del Grup d’Autoecologia Humana del Quaternari de la URV i director de l’Institut Català de Paleoecologia Humana i Evolució Social.

Nueva imagenJoan Prat i Carós
Antropòleg social. Doctor en Filosofia per la Universitat de Barcelona i catedràtic emèrit d´Antropologia Social a la Universitat Rovira i Virgili, on és professor desdel 1977. Al 2003 va rebre la medalla Narcís Monturiol al mèrit científic. Els seus camps prioritaris de recerca són les noves religions i tradicions socials.

L’acte, presidit pels Vicerectors de les dues universitats, Josep Manel Ricart (Vicerector de Política Acadèmica i Científica de la URV) i Carles Sigalés Conde (Vicerector de Docència i Aprenentatge de la UOC) comptarà també amb la presència de Josep Sánchez Cervelló (Degà de la Facultat de Lletres de la URV), Joan Fuster-Sobrepere (Director d’Estudis d’Arts i Humanitats de la UOC, Maria Isabel Gracia Arnaiz (Coordinadora del Grau per la URV) i Begonya Enguix Grau (Coordinadora del Grau per la UOC).

Us hi esperem!

Formulari Inscripció.