Wikipedia i professorat universitari

15 maig, 2014

wikiEl proper 28 de maig tindrà lloc l’acte de presentació dels resultats del projecte de recerca sobre Wikipedia i professorat universitari, en el que participaran el professor dels Estudis d’Arts i Humanitats de la UOC, Eduard Aibar i Marta Aymerich, Vicerectora de Planificació Estratègica i Recerca de la UOC, que presidirà l’acte.

Es presentaran públicament els principals resultats del projecte de recerca “L’ús de continguts oberts a Internet en l’ensenyament universitari: un estudi empíric sobre les percepcions, actituds i pràctiques del professorat universitari respecte Wikipedia”.

El projecte que ha tingut una durada de 2 anys, ha estat finançat per Recercaixa (ACUP – Fundació la Caixa) i dut a terme per un grup d’investigadors de l’IN3 de la UOC: Eduard Aibar (investigador principal), Josep Lladós, Julià Minguillon, Antoni Meseguer i Maura Lerga. El projecte ha tingut com a objectiu bàsic analitzar les opinions i pràctiques del professorat universitari respecte la Wikipedia, en base a una enquesta a tot el personal docent de la UOC i la UPF.

Es poden consultar més detalls sobre el projecte a http://oer.uoc.edu/wiki4HE/.

HORA: 18’30h.
LLOC: Sala William Mitchell, Edifici Mediatic, 7a Planta