General

Master class a càrrec de Jaume Balmes sobre Composició del llibre digital, Barcelona, 19 de febrer

Jaume-Balmes-150x150El Màster d’Edició digital de la UOC ha programat una master class a càrrec de Jaume Balmes sobre Composició del llibre digital. Durant la sessió, veurem com es compon un llibre electrònic en un entorn professional, a partir de les diferents possibilitats d’entrada i de com s’integren dins d’un flux de treball editorial de diferents tipus. Tot partint d’un llibre que ja existeix, es prepararà l’arxiu obert per fer la composició HTML i, finalment, la seva forma gràfica mitjançant la maquetació amb fulles d’estil en cascada (CSS). Es mostraran els principals controls de qualitat aplicables i les diferències entre plataformes i dispositius.

Jaume Balmes és el director d’El Taller Editorial, una empresa de serveis editorials fundada el 2010 amb l’esperit de recuperar els oficis del llibre també per a l´edició digital. És tipògraf i grafista (professions actualment mal anomenades maquetador i dissenyador gràfic) especialitzat en disseny editorial i ha treballat per editorials com Gustavo Gili, Penguin Random House, Index Book, RBA, Marcial Pons i Trama, entre altres. Actualment coordina el futur Màster en Disseny Editorial Digital a la Universitat de Sevilla i exerceix de docent al màster del mateix títol a l’escola superior de disseny IDEP de Barcelona, el Màster en Edició MasterYourself Publishing que se celebra a Madrid i Barcelona, i en nombrosos cursos de caire professional des del mateix El Taller Editorial. Imparteix docència en l’assignatura Disseny i producció editorials.

La master class serà gratuïta i oberta a tothom que hi estigui interessat, i se celebrarà el 19 de febrer de 2015 de 18.00 a 20.00h a la seu de la UOC de Rambla del Poble Nou, 156. En acabat, els assistents que ho desitgin poden acompanyar-nos a sopar per continuar la conversa amb Jaume Balmes en un ambient distès. Per assistir a l’acte la inscripció és obligatòria. Per inscriure-us-hi, cliqueu aquí. Les places són limitades.

1. Thanks for your write-up. Another point is that just being a photographer requires not only problem in catching award-winning photographs but hardships in acquiring the best video camera suited to your needs and most especially struggles in maintaining the caliber of your camera. That is very real and noticeable for those professional photographers that are directly into capturing the nature’s exciting scenes : the mountains, the actual forests, the wild or seas. Visiting these daring places definitely requires a dslr camera that can meet the wild’s hard areas.

2. I simply want to tell you that I am just beginner to blogs and truly loved you’re web site. Almost certainly I’m want to bookmark your website . You actually have terrific writings. Thank you for sharing your web-site.