Presentació del Màster de la Mediterrània Antiga a la UAB

Acte de presentació a la UAB 2015-16 David RullAmb motiu de la nova oferta del Màster oficial de la Mediterrània Antiga, ofertat per la UOC i la UAB, a les que a partir d’aquest nou curs 2015-16 se’ls suma també la Universidad de Alcalá (UAH), el pròxim dia 16 de setembre, tindrà lloc la conferència inaugural a càrrec del Dr. David Rull  amb el títol De l’Aula a les Fonts del Nil. Orientacions professionals en Història Antiga i Arqueologia. La proposta pretén incidir en les sortides professionals en l’àmbit dels estudis de l’antiguitat, oferint experiències, reflexions i perspectives que permetin als assistents, en el torn de preguntes, obrir un debat sobre el mercat laboral, l’emprenedoria i les opcions de feina en relació amb els estudiants del món antic. La conferència tindrà lloc en la Sala de Graus de la Facultat de Lletres de la Universitat Autònoma, el dimecres 16 a les 10.00 hores.

Us hi esperem!