Antropologia

El Grau d’ Antropologia i Evolució Humana URV-UOC ofereix pràctiques a Atapuerca i Orce setembre-2015

grau antropologia UOC_URV

Els estudiants del Grau d’ Antropologia i Evolució Humana URV-UOC tenen la possibilitat de participar a les excavacions als jaciments d’Atapuerca (Burgos) i Orce (Granada). Aquest passat estiu, tres estudiants del Grau han participat en les excavacions com a pràctiques d’aprenentatge en evolució humana.

ExcavacionsEl grau d’Antropologia i Evolució Humana, elaborat conjuntament entre la Universitat Rovira i Virgili (URV) i la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), s’orienta a formar estudiants en el camp de l’Antropologia en els seus dos vessants principals: social i cultural i evolució humana. Es tracta d’una formació pionera i innovadora en tant que esdevé el primer grau impartit a l’Estat espanyol que permet adquirir coneixements sobre aquestes dimensions de l’ésser humà.

El Grau s’ofereix en una doble modalitat: virtual i semipresencial. La modalitat virtual assegura l’estudiant la possibilitat de cursar tot el grau a distància utilitzant el Campus Virtual de la UOC. El model semipresencial combina l’ensenyament virtual amb sessions presencials (de determinades assignatures) al Campus Catalunya de la URV.

Aquest grau interuniversitari està pensat per a estudiants amb inquietuds de formació en el camp de l’Antropologia Social i Cultural i l’Evolució Humana, i interessats en obtenir una capacitació en el coneixement i reconeixement de la diversitat sociocultural en clau local, evolutiva i comparativa.

Si vols saber-ne més:

1. Have you ever thought about including a little bit more than just your articles? I mean, what you say is valuable and all. However think about if you added some great graphics or videos to give your posts more, “pop”! Your content is excellent but with pics and video clips, this site could certainly be one of the best in its field. Terrific blog!

2. I just want to mention I’m all new to blogging and site-building and seriously liked your blog site. Probably I’m likely to bookmark your site . You actually come with outstanding articles. Thanks a bunch for sharing with us your web-site.