Mesa redonda sobre el Mediterráneo Antiguo

mesa redonda MIMAEn el marco del Máster del Mediterráneo Antiguo que, a partir de este semestre, ofertaran conjuntamente la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) y la Universidad de Alcalá (UAH), el próximo lunes 28 de septiembre y en el emblemático espacio arquitectónico de la Universidad de Alcalá (Alcalá de Henares, Madrid) se desarrollará el acto de inauguración del Máster con una mesa redonda en la que participarán Mario Agudo Villanueva, periodista y director de la web Mediterráneo antiguo, como ponente invitado, y los profesores Gloria Munilla, coordinadora del master por la UOC, Borja Antela, coordinador del master por la UAB y Luis García Moreno y Francisco Javier Gómez Epelosín, coordinadores del master por la UAH. El tema de la mesa redonda se centrará en el Mediterráneo antiguo como marco de encuentro de culturas.

¡Os esperamos!

Mesa redonda sobre el Mediterráneo Antiguo
28 de septiembre de 2015
Colegio de San Ildefonso, Rectorado
Sala de Conferencias Internacionales Alcalá de Henares

1. I simply want to say I’m newbie to blogging and site-building and truly savored this blog site. Almost certainly I’m planning to bookmark your blog . You actually have incredible article content. Regards for sharing your blog site.

2. The next occasion Someone said a blog, I really hope so it doesnt disappoint me about this place. What i’m saying is, Yes, it was my method to read, but I actually thought youd have something interesting to convey. All I hear is a number of whining about something you could fix should you werent too busy searching for attention.

3. п»їexcellent submit, I love it. I also buy ambien a good deal. You must buy ambien also. I will travel to the whole USA and buy ambien there and in other locations to. i will be downtown, you know for what ? just to buy ambien. I will rest a great deal soon after buy ambien and that it always make me feel so great. I will be buy ambien in a pharmacy or a different destinations, no matter what the daily life get me .