Conferència “Història, divulgació i patrimoni”

13 octubre, 2015

Amb motiu de l’inici del curs del nou semestre del Màster oficial de la Mediterrània Antiga, en el que participen la UAB, la UOC i la Universidad de Alcalá de Henares, el proper dimecres dia 14 es celebrarà a la Facultat de Lletres de la UAB una conferència d’inici de curs a càrrec de Josep Borrell.

La xerrada, que s’enmarca dins del cicle de conferències que s’estan duent a terme a la UAB en relació amb la oferta del Màster de la Mediterrània Antiga, porta el títol de “Història, Divulgació i Patrimoni”, amb la intenció de dur a terme una sèrie de reflexions al voltant de les sortides professionals dels estudiants interessats en el món de l’antiguitat mediterrània. El ponent, Josep Borrell, és l’antic editor de la coneguda revista Clio, publicació de divulgació històrica ara desapareguda. Borrell és també responsable d’un nou projecte empresarial, anomenat Grecia Viajes (http://www.greciaviajes.com) que te com a finalitat organitzar viatges personalitzats a Grècia, amb una forta orientació especialitzada cap als indrets de valor arqueològic. La llarga trajectòria del ponent, J. Borrell, en tasques de divulgació i ara també de turisme i patrimoni, el converteixen en un valuos interlocutor per afrontar un debat sobre les possibilitats de trobar sortides professionals més allà de les tradicionals (docència, recerca) en relació amb el món de Grècia i Roma, així com el del Pròxim Orient o Egipte.

La xerrada tindrà lloc el proper dimecres 14 d’octubre a les 8.30 a.m. a l’aula 112 de la Facultat de Lletres de la UAB.