Pràctiques en el 4YFN amb motiu del MWC 2016 | UOCeventos

27 gener, 2016

Enguany posem en marxa les primeres pràctiques per als estudiants del Postgrau de Gestió d’Esdeveniments culturals, esportius i corporatius UOC que vam estrenar el passat 2015. Com indicàvem en el nostre programa, vam donar tret de sortida a la titulació establint una col·laboració amb dos referents en el camp dels esdeveniments: Sónar i Mobile World Capital de Barcelona.

Postgrau Gestió d'esdeveniments4YFN MWC 2016Comencem el 2016 centrant-nos en el camp corporatiu i fins al diumenge d’aquest mes, els nostres estudiants interessats podran optar per fer pràctiques en el 4YFN amb motiu del MWC 2016. Una oportunitat molt favorable per aprendre, establir contacte i adquirir experiència al costat de professionals del sector dels esdeveniments, i formar part d’una de les cites més indispensables en l’àmbit corporatiu.

Mentre esperem la data, us compartim aquest vídeo inspirador de 4YFN: