Acte de lectura dels TFG del Grau d’Humanitats

16 febrer, 2016

Can-FramisEl Grau d’Humanitats celebrarà un acte públic on un grup d’estudiants del grau presentaran els seus Treball Finals de Grau. A l’acte hi són convidats tots els estudiants del Grau, directors i docents col·laboradors, i els familiars i amics que vulguin assistir-hi.

L’acte tindrà lloc el dissabte 5 de març, de 09.30 a 13.00 h al Museu Can Framis de Barcelona (C/ Roc Boronat, 116-126). L’hora de trobada és a les 09.15 a les portes del Museu.

La jornada es desenvoluparà en dues parts: en la primera, de 09.30 a 11.00 h es realitzarà la presentació dels treballs i, en la segona, d’11.00 a 13.00 h es farà una visita guiada a la col·lecció permanent de pintura contemporània del Museu Can Framis.

Els estudiants que presentaran els seus treballs són:

• Jorge Beltran Andreu. La influencia de la cultura griega en el ámbito doméstico del mundo romano.
  • Mercè Garcia El paisatge en el pensament contemporani. A propòsit del caminar com a acció estètica.
  • Oriol Oliva Prieto. Un model d’autoregulació ètica: implantació i funcionament a Catalunya dels Comitès d’Ètica d’Investigació Clínica (CEIC).
  • Sebastià Riera Danús. Primatologia, evolució humana i cultura: per què som com som?
  • Emi Turull Pibernat. Sabates per a Na Caterina. Esclaves monàstiques al Monestir de Sant Antoni i Santa Clara de Barcelona (1350-1495).

La inscripció és gratuïta i cal formalitzar-la abans del 29 de febrer a través d’aquest enllaç