Humanitats

II Seminari de Doctorat d’Estudis Literaris

Els Estudis d’Arts i Humanitats de la Universitat Oberta de Catalunya organitzen el II Seminari de Doctorat d’Estudis Literaris, un espai de debat acadèmic dirigit a doctorands de literatura i obert també als estudiants del Màster d’Humanitats interessats en fer recerca doctoral en aquest àmbit.

El seminari se celebrarà el proper divendres 29 d’abril de 2016 a la seu de la UOC del Tibidabo (Av. Tibidabo, 39-43). Per participar en aquesta sessió tancada de treball, podeu escriure a nrotgerc@uoc.edu.

Sessió 1

12.00 Lara Estany (Universitat Autònoma de Barcelona), La censura franquista i la traducció de narrativa al català als anys seixanta del segle XX

12.30 Discussió

Sessió 2

13.00 Ekaterina Erémina (Universitat Pompeu Fabra), Rayuela de Julio Cortázar en la Rusia soviética y postsoviética

13.30 Discussió

14.00 Cloenda

1. It has the just like you find out my head! You appear to have an understanding of so much with this, such as you composed the e-book from it or something like that. I have faith that you simply may make use of several Percent to drive the message household somewhat, nonetheless in addition to that, this really is superb blog site aplikasi android prediksi saham indonesia. An excellent examine. Let me absolutely return.

2. We are a gaggle of volunteers in addition to starting off a brand new design in the community. Your internet site provided us with very helpful data to operate about. You’ve done any challenging task and also our complete collection should be pleased to you personally. We are a gaggle of volunteers in addition to starting off a brand new design in the community. Your internet site provided us with very helpful data to operate about. You’ve done any challenging task and also our complete collection should be pleased to you personally.

3. Your article on II Seminari de Doctorat d???Estudis Literaris – Arts i Humanitats is awesome. I hope you can continue writing many lot blog soon. Be prosperous humanitats.blogs.uoc.edu

4. Looking just for high-quality together with anonymous private proxies? ProxyBig.com supplies the very best quality made up proxies by using 30 deals along with BIG bonus products! Order right now and luxuriate in your private proxies

Comments are closed.