II Seminari de Doctorat d’Estudis Literaris

27 abril, 2016

Els Estudis d’Arts i Humanitats de la Universitat Oberta de Catalunya organitzen el II Seminari de Doctorat d’Estudis Literaris, un espai de debat acadèmic dirigit a doctorands de literatura i obert també als estudiants del Màster d’Humanitats interessats en fer recerca doctoral en aquest àmbit.

El seminari se celebrarà el proper divendres 29 d’abril de 2016 a la seu de la UOC del Tibidabo (Av. Tibidabo, 39-43). Per participar en aquesta sessió tancada de treball, podeu escriure a nrotgerc@uoc.edu.

Sessió 1

12.00 Lara Estany (Universitat Autònoma de Barcelona), La censura franquista i la traducció de narrativa al català als anys seixanta del segle XX

12.30 Discussió

Sessió 2