Dia Mundial de la Filosofia

El Dia Mundial de la Filosofia, impulsat per la UNESCO, se celebra cada any des de 2002 el tercer dijous de novembre. Amb ell es reivindica una cultura internacional de debat filosòfic que respecti la dignitat humana i la diversitat, promovent els intercanvis universitaris i valorant la contribució que el saber filosòfic pot (i hauria de) fer davant els reptes i problemes mundials. Aquesta celebració mundial es materialitza arreu del món i en molts diferents espais públics i acadèmics amb debats, conferències, taules rodones, fòrums, trobades i diàlegs de tot tipus i des de prismes culturals, socials, lingüístics, plurals.
Aquest any, amb motiu del III Festival de Filosofia Barcelona Pensa 2016 (www.barcelonapensa.cat), organitzat per la Facultat de Filosofia de la Universitat de Barcelona, us volem convidar a la projecció del documental Agitando la cuna (Shaking the Cradle) [Sacsejant el bressol] el pròxim divendres 18 novembre 2016 a les 16:00 h a l’Institut d’Estudis Catalans (Carrer del Carme 47, 08001 Barcelona), amb accés lliure i gratuït.

ciudad
L’activitat ha estat proposada i impulsada per les realitzadores de l’audiovisual, Virginia Solà, periodista, i Montserrat Crespín, doctora en filosofia i col·laboradora docent del màster d’Humanitats de la UOC.

Continua llegint