La música connectada amb les arts i les humanitats – Jamboree

Des del Jamboree Jazz Club us proposen als estudiants dels Estudis d’Arts i Humanitats de la UOC acostar-vos a la música des de la seva programació de Jazz, Blues, Soul & funk. Aquests concerts els podreu gaudir durant el període de novembre fins a final de l’any 2017 amb un descompte del 50% en les entrades. Músics com Joan Chamorro, Clarence Bekker, Mike Sanchez, Gigi McFarlane… visitaran l’escenari d’aquest emblemàtic establiment de Barcelona. Si us agrada el Jazz, Blues, Soul i Funk, us encantarà assistir-hi!

programacio-novembre-jamboree

Programació de Novembre 2017 del Jamboree

Per tots/es els interessats en la seva oferta de programació, podreu aprofitar el descompte del 50% aplicable per a dues persones en cada concert. Les entrades les podeu aconseguir via online o des de les taquilles de la sala.

A continuació us expliquem el procediment per accedir a les entrades:

Via online:

•  En el moment de comprar l’entrada pel web del Jamboree heu d’introduir el codi: UNIVERSIA2017
  •  El descompte és aplicable per la compra d’un màxim de dues entrades per sessió, per vosaltres i un acompanyant
  •  No inclou Esdeveniments Especials (Cap d’Any, Festes Privades…)
  • Exclusiu només per les sessions de concerts no per la discoteca

Des de les taquilles:

• S’ha de presentar el carnet de la universitat perquè a taquilles us apliquin el descompte del 50%, també vàlid per a dues persones.
  • Aquest descompte és personal i intransferible i s’ha de presentar juntament amb el DNI o passaport.
  • No inclou esdeveniments com les Jams de dilluns (4€ l’entrada), Cap d’Any, Festes Privades…
  • Exclusiu només per les sessions de concerts no per la discoteca

Esperem que us interessi i que gaudiu de la música!