Jazz, Blues, Soul i Funk amb les arts i les humanitats – Jamboree 2018

Des del Jamboree Jazz Club us proposen als estudiants, professors i equips de coordinació dels Estudis d’Arts i Humanitats de la UOC acostar-vos a la música des de la seva programació de Jazz, Blues, Soul & funk. L’any passat vàrem gaudir d’una promoció que repeteixen aquest gener 2018 amb un descompte del 50% en les entrades. Enguany músics com Joan Chamorro, Clarence Bekker, Jim Mullen, Alba Armengou… formaran part de l’escenari d’aquest característic espai de Barcelona. Si us agrada el Jazz, Blues, Soul i Funk, us agradarà assistir-hi!

Per tots/es els interessats en la seva oferta de programació, podreu aprofitar el descompte del 50% aplicable per a dues persones en cada concert. Les entrades les podeu aconseguir via online o des de les taquilles de la sala.

A continuació us expliquem el procediment per accedir a les entrades:

• Via online:

En el moment de comprar l’entrada pel web del Jamboree heu d’introduir el codi: UNIVERSIA2017

El descompte és aplicable per la compra d’un màxim de dues entrades per sessió, per vosaltres i un acompanyant

No inclou Esdeveniments Especials (Festes Privades…)

Exclusiu només per les sessions de concerts no per la discoteca

• Des de les taquilles:

S’ha de presentar el carnet de la universitat perquè a taquilles us apliquin el descompte del 50%, també vàlid per a dues persones.

Aquest descompte és personal i intransferible i s’ha de presentar juntament amb el DNI o passaport.

No inclou esdeveniments com les Jams de dilluns (4€ l’entrada), Festes Privades…

Exclusiu només per les sessions de concerts no per la discoteca

Esperem que us interessi i que gaudiu de la música!

programacio-gener-2018-promocio-jamboree-arts-humanitats