Premi Temps, Espai i Forma 2017 per Gemma Caballer

gemmacaballerGemma Caballer Albareda, estudiant del Màster d’Història contemporània i Món Actual UB-UOC, ha estat reconeguda amb el primer premi de la VII edició dels guardons Temps, Espai i Forma pel seu TFM titulat «Els quàrquers i l’ajuda humanitària als refugiats espanyols a França: la iniciativa Pour la renaissance des villages abandonnés». El lliurament va tenir lloc el passat 22 de setembre a la Facultat de Geografia i Història, en un acte que reconeix els TFG i TFM, defensats en català i amb una nota superior al 9. Actualment, Caballer combina la seva feina com a bibliotecària al CRAI Biblioteca de Reserva amb la docència de l’assignatura “Introducció a la Història” del Grau d’Història, Geografia i Història de l’Art UdL-UOC.