Visita al TERMCAT (29 de novembre)

14 novembre, 2012

El proper dijous 29 de novembre, a les 16 h, tindrà lloc una visita al TERMCAT (c/ Mallorca 272, 1a planta, Barcelona) adreçada especialment als estudiants de Filologia Catalana i de Llengua i Literatura Catalanes, però oberta també a qualsevol estudiant o persona interessada en les Arts i les Humanitats. L’objectiu de la visita és conèixer el TERMCAT, centre de referència en terminologia creat l’any 1985 per un acord entre la Generalitat de Catalunya i l’Institut d’Estudis Catalans. El centre té la finalitat de promoure, coordinar i desenvolupar les activitats terminològiques en llengua catalana.

La sessió té una durada prevista d’una hora i és totalment gratuïta, però cal fer una inscripció prèvia per mitjà d’aquest enllaç. A més, cal tenir present que el nombre de places és limitat.