Acte de lectura dels Treballs de Final del Grau d’Humanitats

24 febrer, 2015

Com cada semestre, la titulació d’Arts i Humanitats programa un acte públic on un grup d’estudiants presenta el resultat del seu Treball Final de Grau i on hi són convidats tots els estudiants del Grau, en particular els qui estan propers a la seva finalització, així com els avaluadors, directors i docents col·laboradors, i els familiars i amics que vulguin assistir-hi.

Atès que cada semestre s’incrementa el nombre d’estudiants que realitzen el TFG, i per tal de donar més visibilitat a la recerca duta a terme, s’ha modificat el format d’aquest acte que, a partir d’ara, se celebrarà un cop a l’any, en finalitzar el primer semestre, i que consistirà en una trobada de la titulació d’Humanitats en una Institució, Centre o Museu de Catalunya relacionat amb el nostre grau, combinant, d’aquesta manera, una sortida més lúdica amb un acte més acadèmic.

Museu_crusafont_dinosauresAquesta primera convocatòria amb el nou format tindrà lloc el proper dissabte 14 de març. Ens trobarem a les 10,45 h  a les portes de l’Institut de Paleontologia Miquel Crusafont de Sabadell, C/ Escola Industrial, 23, i la jornada es desenvoluparà en dues parts: en la primera, d’11 a 12,30 h realitzarem una visita guiada al museu de Paleontologia  i, en la segona, de 12,30 a 14 h, assistirem a una taula rodona en la qual 5 estudiants comentaran, seguint un qüestionari, la seva experiència en la realització dels seus treballs de recerca.

Per tal de facilitar l’assistència a la jornada, el museu disposa d’una sala on els més menuts podran fer jocs, veure vídeos, realitzar tallers…, mentre dura l’acte acadèmic.

La inscripció és gratuïta i cal formalitzar-la en aquest formulari abans del 10 de març.

Institut_Miquel_Crusafont