VIII Seminari de Doctorat d’Estudis Literaris

28 octubre, 2019

Els Estudis d’Arts i Humanitats de la Universitat Oberta de Catalunya organitzen el VIII Seminari de Doctorat d’Estudis Literaris, un espai de debat acadèmic dirigit a doctorands de literatura i obert també als estudiants del Màster d’Humanitats interessats en fer recerca doctoral en aquest àmbit.

El seminari se celebrarà el proper divendres 8 de novembre de 2019 a la seu de la UOC del Tibidabo (Av. Tibidabo, 47). Per participar en aquesta sessió tancada de treball, podeu escriure a nrotgerc@uoc.edu.

11.00 h Benvinguda i acreditacions

Sessió 1

11.00 h Elisabet Carbó (Universitat Oberta de Catalunya), El rol de les institucions culturals en el procés d’institucionalització de les literatures hispanoamericanes (1898-1959)

11.30 h Discussió