Conferència inaugural màster de la Mediterrània Antiga

22 febrer, 2016

Amb motiu de l’inici del nou període de docència del Màster de la Mediterrània Antiga (UOC-UAB-UAH), el proper dia 24 de febrer tindrà lloc la conferència inaugural del semestre. Aquesta iniciativa, ara esdevinguda ja una mena de tradició acadèmica del màster, comptarà aquest any amb la valuosa presència de la professora Dra. Marta García Morcillo, responsable de la conferència titulada “Prosperidad y Decadencia en la Geografía de Estrabón”.

La Dra. Marta García Morcillo és actualment professora (Senior Lecturer) en la University of Roehampton – London, i prèviament havia estat guardonada com a Senior Reseach Fellow de la Alexander von Humboldt Foundation en Heidelberg, després d’haver passat alguns anys a diverses universitats europees (Wales, Leicester, Dresden…).

Especialitzada en el àmbit de la Història de Roma, la Dra. Marta Garcia Morcillo ha dedicat part de la seva recerca a l’àmbit de l’economia romana. Però, també ha destacat amb força en altres àmbits menys tradicionals dels estudis sobre l’Antiguitat, com ara els estudis sobre cinema i antiguitat. De fet, ha estat vinculada a la organització de diversos congressos i activitats del grup internacional Imagines.

La conferència tindrà lloc el proper dia 24 de febrer a les 11.30 am, a la Sala d’Actes (B7/1056) de la Facultat de Lletres de la Universitat Autònoma de Barcelona.