Com treballen els artistes? TAXI STUDIO VISITS — Ars Electronica Garden Barcelona

8 setembre, 2020

Ars Electronica aterra del 9 al 13 de setembre a Barcelona, convertint-se en una de les principals seus deslocalitzades d’aquest consolidat festival que celebra la seva 41a edició a Linz (Àustria) i 120 ciutats al voltant del món

El programa de l’edició 2020 d’aquest Festival Internacional d’Art i Tecnologia ha estat marcat per un any inesperadament atípic. Un esdeveniment que s’ha reinventat en mig d’una pandèmia i s’ha transformat en l’Ars Electronica Garden.

Ars Electronica Garden Barcelona està comissariada per Pau Alsina, director de la revista Artnodes UOC i professor UOC, Irma Vilà, professora UOC, Maria Lladó, Vicente Matallana, Lluís Nacenta, director d’Hangar, i Eva Sòria.

El programa Ars Electronica Garden Barcelona 2020 explora des de diversos angles i formats les interrelacions entre l’art, la tecnologia, la ciència i la societat. Dins d’aquesta edició presenta TAXIS STUDIO VISITS. Una proposta audiovisual per conèixer com treballen els artistes en els seus tallers. En aquesta aproximació als estudis artístics es mostren les pràctiques i les experiències interdisciplinàries.

Els tallers visitants i estudis d’artistes TAXIS, són un conjunt de peces audiovisuals realitzades per Antònia Folguera  amb Antoni Muntadas, Antoni Abad, Alba G. Corral, Playmodes, Josep Manuel Berenguer, Marcel·lí Antúnez, Eugènia Balcells, Joan Fontcuberta, Mario Santamaría y 300.000 Kms, entre d’altres.

Destaquem que són vídeos molt recomanables i inspiradors per als estudiants del Grau en Arts UOC, i en general, per a tot estudiant de Belles Arts i futur artista que vulgui endinsar-se en l’art digital i la tecnologia. Trobareu el seu contingut a continuació.

TAXI STUDIO VISITS — Ars Electronica Garden Barcelona

estudio-artistas-ars-electronica-garden-barcelona-2020-taxis