III Seminari de Doctorat d’Estudis Literaris

8 novembre, 2016

Els Estudis d’Arts i Humanitats de la Universitat Oberta de Catalunya organitzen el III Seminari de Doctorat d’Estudis Literaris, un espai de debat acadèmic dirigit a doctorands de literatura i obert també als estudiants del Màster d’Humanitats interessats en fer recerca doctoral en aquest àmbit.El seminari se celebrarà el proper divendres 25 de novembre de 2016 a la seu de la UOC del Tibidabo (Av. Tibidabo, 39-43). Per participar en aquesta sessió tancada de treball, podeu escriure a nrotgerc@uoc.edu.

15.00 Benvinguda i acreditacions

Sessió 1

15.15 David Aliaga (Universitat Autònoma de Barcelona), La Shoah y la escritura de la historia en la novela contrafactual norteamericana del siglo XXI

15.30 Discussió