I Jornada de presentació i reconeixement de Treballs Finals de Grau i de Màster dels Estudis d’Arts i Humanitats

4 maig, 2018

#TreballsFinalsEAiH

El pròxim 12 de maig tindrà lloc la I Jornada de presentació i reconeixement de Treballs Finals de Grau i de Màster que organitzem des dels Estudis d’Arts i Humanitats de la UOC. Per aquesta ocasió s’han seleccionat els quatre millors treballs de diversos estudis, com a mostra de qualitat acadèmica i pluralitat. Els TFG i TFM formen part de les àrees de literatura catalana, història antiga de la Mediterrània, filosofia, i organització d’esdeveniments culturals.

Aquesta activitat és oberta a tothom: estudiants, professors, familiars, amics, companys, interessats… Destaquem que és especialment profitós per aquelles persones que estan realitzant el treball final o properament dedicaran el seu temps a elaborar-lo. En la jornada de presentació trobaran treballs d’excel·lent qualitat que poden proporcionar referents en estructura, estil, profunditat, llenguatge, recursos, etc. També pot ser una oportunitat per resoldre dubtes o compartir amb els estudiants i professors algunes qüestions relatives als treballs finals. Si tens previst el desenvolupament d’un TFG o TFM, et recomanem assistir a aquesta jornada. A continuació us compartim el programa i els treballs finals que es presentaran.

Jornada de presentacio TFM TFG Artes y humanidades UOC

Us esperem el 12 dde maig a les 10 h a la Seu de la UOC d’Avinguda Tibidabo, 39 – Barcelona. Hi esteu tots convidats! És gratuït i obert a tothom. Aquí trobareu el formulari d’inscripció.

Programa

10:00 – 10:10 — Presentació de la Jornada, a càrrec del director dels Estudis d’Arts i Humanitats Joan Fuster Sobrepere.

10:10 – 11:00 — Conferència: La emigración china en América, per Evelyn Hu-DéHart, catedràtica d’Estudis Americans de la Universitat de Brown

Conferencia sobre inmigracion china en América (principalmente los EEUU) del s. XIX hasta el s. XX tardío, enfocando en los estereotipos construidos por ellos, que varian de un estremo al otro, de un “peligro amarillo” (“yellow peril”)  a una “minoria modelo” (“model minority”), dentro del contexto de la globalizacion del s. XIX con una América ascendiente y la China (Qing) descendiente, y de la era de posguerra, con la China ascendiente y una America cada vez mas multiracial que blanca.

Se incluirán algunas notas sobre la emigración china en Europa y España.

11:00 – 11:30 — Pausa-cafè

11:30 – 13:00 — Presentació de treballs final

Roger Prims. Grau de Llengua i Literatura Catalanes:

“Sí… Però, ara, ¿què faràs, aquí? Estratègies narratives de plasmació de la immigració, l’alteritat i la subalternitat a La pell de la frontera, de Francesc Serés”, TFG dirigit per la Dra. Teresa Iribarren.

Cristina Bravo. Màster Interuniversitari de la Mediterrània antiga:

“La distribució del vi de la Laietània a l’illa de Menorca”, TFM dirigit pel Dr. Oriol Olesti.

Diego Dueñas. Màster de Gestió cultural:

“Festival de Orquestas Jóvenes del Festival Internacional de Música y Danza de Granada”, TFM dirigit pel Dr. Antonio A. Caballero. (veure TFM)

Jordi Romero. Grau d’Humanitats:

“Genealogia de l’irracional: la raó intempestiva i el gir emocional”, TFG dirigit pel Dr. Francesc Núñez.

13:00 – 14:00 — Comiat i copa de cava